Lördag ! xD

Tjoo ! <3
Idag har vi sålt fika på folketshus :)
Det var inte precis kul men jag jobba som vissa andra INTE gjorde !
Sen så for jag hem och Katrien hämta sina saker för hon hade sovit hos mej osv.
Då satt jag vi datan och skrev med folk.
Sen så skulle jag vara men Milla och Una men jag ville oxå vara med Sara,L-H och Hanna <3
Så då var jag med Sara,L-H och Hanna och så ska jag vara med Milla och Una imorgon <3

Jag kom hem från Sara kl 02.00 ca
Och då fick jag ett sms av L-H, där det stod : Hjälp mejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj !!"
Så jag fråga vad som hade hänt då sa hon att hon hade blivit utelåst av sin bror !
Och att hon skulle sova i lillstugan och det var 20 minusgrader ute och hon hade bara sin jacka som täke !
Jag kunde INTE låte henne sova där !
Hon skulle frysa ihjäl så hon fick komma till mej och sova :)<3

Och nu ska jag draa <3
Hejs / NF
1 kommentarer
LH
2008-11-16 12:15:16 » http://saralindback.blogg.se/

Haha, tack för att jag fick sova hos dej ! <33333




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR