För snart tar jag studenten, fyfan vad jag är bra!

Enda fram till studenten så är jag och resten av min klass lediga måndagar och tisdagar. Gode skönt! Vi går sista lektionen den 28 maj och är sedan lediga till den 13 juni :) Vi har bara 1 prov kvar samt 3 inlämningsuppgifter. Och det är faktisk bara 7 skoldagar kvar och 32 dagar totalt! Ska bli så skönt att slippa den där skolan efter 3 långa och otroligt jobbiga år!

Utöver alla studentfungeringar så har jag inte gjort många knop. I lördags var jag till Piteå med Camilla och hennes familj. Vi gick på stan, fikade med Una, träffade Camillas morbror, hämtade Camillas balklänning och åt gomiddag på pentryt :) Var en riktig mysig dag faktisk, fast det gick lite för mycket pengar ;) Väl hemma så for jag och Jonas till Joel och drack något vinglas :)

Igår så for jag till Boden/Luleå med mamma. Vi for till Boden och tittade på hundvalpar som Alvins bror fått. Dom var otroligt jävla söta!! Både jag och mamma vart dökära och vi lär oss aldrig att man inte ska fara och titta på valpar för då kan man aldrig hålla sig ;p Efter all valpgos så åt vi på MAX innan vi for vidare till Luleå (Bergnäset) och kollade när Rasmus spelade fotboll. Han spelar för Jokkmokk. Är så roligt att han börjat spela igen (efter 2-3 års uppehåll) för både jag och mamma älskar att fara runt och se när hans lag spelar match! Det var 2-2 vilket var lite synd, men dom förlorade iallafall inte ;) Efter matchen for vi direkt hem till sängen. Jonas for iväg och jobbade idag så när jag vakna var de bara jag och Alvin i sängen... Gick upp och kollade runt lite på datorn innan jag gick hem till pappa. Även där surfa jag runt på internet samt kollade TV till kl 18.40 då jag gick tillbaka till Jonas för att äta lite sushi med Eva (jonas mamma), Rose (jonas moster) och Petra :) Även Nicke och Johan var där men de åt inget. Har inte hunnit med så mycket mer, känns lite dumt att jag bara suttit vid datorn hela dagen.. Men får se till att göra något vettigt av morgondagen istället!
Puss! ♥ /nf
 
 
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR