Utan börs och nycklar

Imorse när jag skulle skynda mig iväg till skolan var plötsligt min jacka borta. Först vart jag helt förvirrad för jag visste att jag hängt av den i hallen men kunde ta mig fan inte hitta den, började då leta i resten av huset ifall Niclas, Jonas eller Eva lagt bort den någon stanns (sov där) men icke... Det slutade med att jag fick gå utan jackan (kallt som fan!) hem till pappa och banka på dörren, för självklart hade jag mina nycklar och min börs i jackan som försvunnit spårlöst... När Monica tillslut öppnade dörren hade jag halvt frusit ihjäl men fick springa in och hämta min gamla jacka och fara till skolan.

Det jobbigaste med att jackan är borta är att jag har börsen där och varje gång jag tänkt köpa nå idag så har jag kommit på i sista minut att jag inte har någon... Så min dag har inte varit allt för bra men de väl bara bli bättre, eller?






I fredag blåste de så jävla mycket så några träd i byn gick av..
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR