Härlig dag!

Det känns som att jag har hunnit med mycket idag men ändå lite, haha.. Jag steg upp kl 11.00 och gick direkt på en promenad med Alvin, när jag kom tillbaka så lagade jag lunch (kött och spenatstuvning/sås typ) och medan jag åt pluggade jag lite. Jonas kom plötsligt hem vid 14.00, just då jag pluggat klart och då la vi oss i sängen å läste :) Han läste nån fantasy bok medan jag fick läsa skit boken Jane Eyre som vi måste läsa klart innan lovet.. Det slutade med att vi somnade och vaknade ca kl 16.00 och då drog Jonas iväg till Caisa och Ture på paltmiddag men jag var inte alls sugen på palt så for hem och åt kycklingsallad som blev över efter tjejmiddagen igår istället :) Under dagen hade jag fått två sms om att jag hade packet på växthuset som skulle hämtas ut så jag och Monica for dit och hämtade ut en jacka jag beställt och annat grejs och for sedan vidare ner till dammen för att gå med hundarna (blev ca 40 min, Monica går ganska sakta ;p).. Väl hemma slöa jag framför tv (såg top model sverige) och under pauserna läste jag Jane Eyre ;p Vid 20.30 for jag med Camilla på gymmet och var där i ca 1,5 timme :)

Nu när jag kom hem så skulle Jonas sova (vissa har ju lov så man slipper gå upp före fan ;)) så jag gick och satte mig i soffa för att läsa lite mer i boken.. Den ska ju läsas ut och sedan ska man skriva typ ett PM om den elr nå.. Och de är ingen liten bok heller, de är 542 sidor i bokjäveln.. Men men, de är väl bara att fortsätta läsa ;)
Puss! ♡ /nf



Camilla jobbar på!



Jag och Alvin myser just nu. Min lilla älskling lämnar näst intill aldrig min sida, han ska alltid vara med matte :')
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR