Home sweet home!

Så otroligt skönt att få sova med mina två älsklingar igen! Guld värt :) Det tråkiga är att jag måste tillbaka imorgon.. Ångest eller vad?! Jag skulle helt ärligt aldrig vilja bo i Gällivare. Typ min värsta mardröm att hamna i Gällivare eller Kiruna, haha! 
 
Idag så är det otroligt fint och härligt väder! Solen skiner och de är +7 grader! Så har varit på en lite längre promenad med Alvin men blir nog en prommis upp på byn senare :) Nu hade jag tänkt plugga lite, har en massa skolarbeten kvar att göra tyvärr.. Men som tur är så har jag lovet på mig att plugga också :) Har inte planerat så mycket annat än pomenad i finvädret och attt plugga, men nog hittar jag på nått annat roligt med!
Puss! ♥ /nf
 
 
If you knew how lonely my life has been
And how long I've been so alone
And if you knew how I wanted someone to come along
And change my life the way you've done
 
Well, if you knew how much this moment means to me
And how long I've waited for your touch
And if you knew how happy you are making me
I never thought that I'd love anyone so much
 
 
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR