Praktik

På måndagen så började min praktik på hemtjänsten i Vuollerim som kommer vara i 3 veckor. Det känns både bra och dåligt med praktik.. Det bra är att jag slipper skolan och därav min lärare och jag slipper åka till Jokkmokk. Det dåliga är att vi har fått en jäkla praktikuppgift som är huuuur jobbig som helst och att jag inte tjänar pengar när jag jobbar.. Men det har iallafall gått jätte bra och min handledare är jätte snäll och även alla gamlingar :)
 
Idag är jag iallafall ledig för att jag ska jobba helg.. Så har precis ätit blöta (och lite annat på sidan om) som vart jätte bra! Jag blir alltid proppmätt när jag ätit de! Så nu vill jag bara lägga mig på sängen och sova till middagen ;p Ska nämligen äta surströmming till middag med mamma min :) Men kan inte lägga mig för jag har en jävla praktikuppgift att göra!!!! 
Puss! ♥ /nf
 
 
Så här glad var jag i helgen, eller iallafall ett tag!
 
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR