Migrän

Den senaste tiden har jag haft migrän oftare än vanligt... För hade jag de kanske 1 gång i månaden och nu har jag de flera gånger i veckan.. De är jätte jobbigt för jag klarar inte av att göra nå! Vaknade för någon natt sedan och hade sån fruktansvärd migrän så jag höll på att börja gråta så de var nära att jag väckte Jonas så han fick köra mig till sjukan för de gjorde så ont så jag inte klara av att sova! Fyfan vad ont de gjorde..
-
Hoppas på att de börjar lugna ner sig snart för annars får jag då fara in till sjukan å be de skriva ut nå starkare än alvedon, eller iaf något som har snabbare effekt.
1 kommentarer
Elin
2013-11-01 18:07:03

Var hos läkaren i veckan och dom sa då att man skulle äta ipren istället för alvedon mot huvudvärk och migrän. Eller att jag skulle ta något som hette Eeze eller nå...




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR