NU RÄCKER DET!

Jag har bott i mitt hus i 18 jävla år, och nu känner jag mig inte välkommen där längre. Direkt jag kommer innanför dörren till "mitt" hus så får jag höra gnäll hela jävla tiden om allt möjligt jävla skit! Alltid är det något som de ska gnällas om, "hon klipper fult, kolla bara hur mitt hår ser ut", "hon tar för mycket betalt, hur tror hon då att någon ska vilja köpa nått av henne", "du hjälper inte till att gå med mina hundar", "du städar aldrig hela huset", "din mamma är ansvarslös", "din bror är otrevlig och sköter inte skolan", "din syster beter sig illa", "din bror flyttar hem utan att ha ett jobb, hur kan man göra så", "din bror skaffar en ny tjej för fort och han går för fort fram", "du måste packa upp dina kläder, de kan ju inte ligga i en påse", "dina bullar var äckliga", "din mat var inte alls god", " m.m. Och det går för i helvete för långt då någon ska börja säga en massa saker om min FAMILJ! Om min mamma som jag älskar så högt, om mina syskon som betyder allt för mig! Det finns fan gränser!!
 
I 18 år har jag bott där, jag är uppvuxen och lärd där, jag tog mitt första steg och sa mina första ord där, jag har firat jul med hela min familj där de första åren innan mina föräldrar skiljde sig, de var där jag berättade för mina pappa om min första pojkvän, de var där jag spenderade timmar inne i garderoben och grät när någon sagt åt mig, de var där jag spenderade dagar framför TV:n men alla mina barnfilmer, det var där jag växte upp och det var där min familj var hel! Och nu är allt det taget ifrån mig.
 
Jag tänker inte ta mer jävla skit längre. Två av mina syskon har redan sagt ifrån och nu gör även jag det. Jag tänker inte vara rädd längre för att säga vad jag tycker för nu har jag fått nog, det räcker!
 
 
1 kommentarer
Anonym
2013-12-01 16:46:45

<3 Love you <3

Svar: Älskar dig med! <3
Nadja Fryc




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR