Lördags pluggning

Kom just hem efter en lång prommenad med alla fyra hundarna. Pappa körde oss till andra sidan spegeldammen så jag kunde släppa lös alla hundarna och så gick jag efter nån stig i skogen där :) De var nån dm snö så de var rätt jobbigt för Alvin men det är ju bra träning för honom :) Var ute i ca 40 min och sedan for vi hemåt där pluggning väntade. Jag började plugga vid 12.00-14.00 och så var jag på prommenad till 14.50 så nu är det bara att göra det sista innan jag ger upp ;p Skulle ha pluggat redan igår med de vart inte eftersom jag hade en massa andra saker att ta hand om. Har i alla fall gjort bort svenskan (PM), ätstödjande åtgärder och nu ska jag jobba lite om smärta :) Sedan får de ta mig fan vara nog! ;) Ska ju laga mig nå mat också för pappa och Monica ska äta isterband, stuvad potatis och blomkolsgratänd vilket jag inte äter! Så blir pasta med baconsås får min del :)
Puss! ♥ /nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR