Helgen

Min helg har varit väldigt lugn men rolig ändå! I fredags så slutade vi typ 14.00 och då åkte jag, Sara och Camilla med Petra och Elin hem för de var i Jokkmokk en snabbis. Väl hemma i vlm så körde Petra mig till pappa så jag kunde byta om sedan drog vi till Grillen där de var en massa folk som satt och myste i solen. Vi satt och chillade en stund innan vi for på affären för att handla middag (grillat och hemmagjord potatisgratäng med pepparsås och sallad) sedan for vi till Grillen igen och satte igång med maten. Jag, Petra, Elin och Vickan fixade salladen och potatisgratängen sedan for vi hem och fixade oss sedan tillbak till Grillen. Vi käkade mat och hade de trevligt. Senare på kvällen/natten for vi till skolgården och spelade kubb och mitt lag van såklart ;) Efter det så for jag och Jonas hem.

På lördagen så drack vi först kaffe hos Jonas sedan for vi raggen till macken och köpte glass. Då kom de på att de skulle fara och fiska så de for iväg men jag stannade hemma för jag hatar att fiska ;p Så jag lekte med hundarna, gick två längre promenade med dem och sedan sov jag en liten stund innan jag for till Joel där de var när de kommit hem från fisketuren. Var kanske där i 2 timmar sedan for jag hem för att jag var så trött ;p

Idag så kom Joel, Bojan och Grillen och väkte Jonas, för de skulle tydligen ha med honom och fiska. Så då for de iväg igen och jag gick hem och solade å umgicks med syskonbarnen. Sedan kom även Camilla förbi och tittade på lillvalpisen :) Efter det satte jag mig framför datorn och pluggade medicin, men efter en stund frågade Stefan om jag skulle följa han och Mojje på raggen så jag tog en paus och raggade en stund innan jag for hem för att fortsätta plugga och duscha ;p Nu är jag nyduschad och ska snart klä på mig för att bege mig mot jonas!
Puss! ♥ /nf


0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR