Engelska 6

Sitter just nu och har engelska.. Gör inte ett piss eftersom de enda jag har kvar att göra i engelskan är att läsa en bok och sedan skriva en bokrecention och jag har inte någon bok här, iaf ingen jag har lust att läsa. Så nu väntar jag på att klockan ska bli 14.00 så vi kan fara hem till Camilla och käka smörgåstårta! ♥ Fatta så jävla gott de kommer bli!! Efter det är de bara att fara hem och gå med Alvin och sova en lite stund innan jag startar med pluggandet och middagen ;p Är nämligen ensam hemma till imr på kvällen då Monica kommer hem med Max, Messi och lillvalpisen! :) Så jag måste laga mat själv, jobbigt..

Ska iaf bli kul med en lite valpis! Blir ju så jäkla valp sugen när man träffar Nova och Tikka! Önskar jag hade en egen lite chihuahua valp ♥ Nä nu ska jag försöka göra något annat skolarbete!
Puss! ♥ /nf
 
 
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR