Dödssjuk

Just nu känner jag mig fan dödssjuk! Jonas har smittat med med allt möjligt skit... Jag är förkyld, har ont i halsen och har hosta. Och det jobbigaste av allt är att jag inte heller kan vara hemma från skolan pga att vi har nationella mån, tis och ons + svenska prov mån... Otroligt bra planerat att bli sjuk nu. Folk har till och med frågat om jag är nyvaken, bakis osv för att jag ser helt risig ut xD

Jag har suttit med svenskan från 13.30 till nu och jag fattar typ inte ett jota av de jag läser för att jag är så slut i huvudet.. Sedan så är det så sjukt fint väder så man kan inte riktigt koncentrera sig för man vill vara ute i finvädret! Det var meningen att jag och Jonas skulle gå en promenad idag men jag var ju såklart tvungen att träna till provet + att jag är så jäkla sjuk. Så less man blir då man inte får spendera tid i solen! Aja nu ska jag plugga vidare......
Puss! ♥ /nf
 
 
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR