Awesome!

Idag har jag varit ledig för vi hade bara hemprov i samhälls och vi är klar med religionskursen! Fatta så härligt de var att få sova ut! Men min dag har inte varit allt för lugn... Det först jag gjorde var att fara och bada med Camilla, Sara, Linus och Martin i spegeldammen och från början var det kallt men när man väl kommit i var det riktigt skönt! For sedan hem och skulle sätta mig och plugga, men då ringde Elin och undrade om jag skulle följa med henne, Daniel, Dana, Grillen och Jonas å bada så då for jag iväg igen till spegeldammen och badade :) När vi var klara for vi till macken och de skulle köpa nå glass och jag hade inte ett öre med mig, men snäll som Dana var bjöd hon mig på en glass :) Sedan for jag hem och satte mig ute för att göra de där jäkla samhällsprovet och här sitter jag än och pluggar.. Började kl 16.00 och är inte riktigt klar än. Det var bara 4 frågor men det var väldigt jobbiga frågor och man skulle svara väldigt utförligt osv och det skulle max vara 2 A4:an, och vad tror ni inte då hände? Jag svarade ett helt A4 på EN fråga! Jo tjena tänkte jag när jag såg att man max fick skriva två A4:or på 4 frågor... Men som tur var så tror jag att jag faktiskt kommer klara de! ;D Nu ska jag skriva de sista sen dusch och fara och umgås med petra och säkert en massa andra! 
Puss! ♥ /nf
 
 
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR