Vad ska man säga?

Än en gång har någon jag känners chihuahua blivit ihjäl biten! Först var de Amanda och Christians och nu är det Alvins uppfödares chihuahua.. Jag får så ont i hjärtat av att läsa de för jag kan bara tänka mig hur det hade kännts att förlora sin lilla bebis! Jag blir alltid lika ledsen och förbannad för att personen med den stora hunden inte kan kontrollera den.
 
Efter att Amanda och Christians hund Kiwi dog så köpte jag en sele till Alvin för att det skulle vara lättare att dra upp honom om det kom en stor hund. För jag litar inte på alla stora hundar längre. Jag litar ju så klart på dem jag känner och som jag vet har träffat Alvin förut, men absolut inte på främlingars hundar.. Men sedan kan de ju bli så att Alvin kanske redan känt den andra hunden sen förut och de brukar leka ofta, men sen helt plötsligt biter den andra hunden ihjäl Alvin (detta hände Ester). Men då tycker jag att ägaren till den stora hunden tar bort den, för en sådan hund är inte frisk i huvudet. 
 
Vila i frid nu lilla Ester ♥
 
1 kommentarer
Amanda
2013-04-04 00:06:07 » http://www.aampan.blogg.se

Men gud vad trist!! Lider med denna människa :/ Man blir så förbannad på dom som inte har koll på sina hundar.. Det kostar livet på ens fyrbenta små vänner :( ♥




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR