My love

Nu ska jag och min älskling (Alvin) sova. Tyvärr får vi sova utan min andra älskling (Jonas) för han befinner sig nämligen i Njakkaure.. Så otroligt tråkigt :( Men får se om jag drar dit imr, beror på om Jonas far hem imr eller på måndag :) Annars då? Nä de händer ju inte allt för mycket just nu, har bara slöat framför TV idag med mina 2 älsta bröder och sedan mot kvällen/natten så spelade jag, pappa, Monica och Fredrik kort till kl 01.00 ;p Det slutade med att jag låg på bordet och halv sov eftersom jag var så otroligt trött och hade även ont i magen och även huvudet för pappa har sjungit i 2 timmar ungefär och det låter inte precis vacker.. Min dag har alltså inte varit allt för intressant/rolig, men den fick duga :) 
 
Puss! ♥ /nf
 
 
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR