Lever livet...

... i Luleå! Jag och Jonas drog hit igår kväll. Vi kom fram vid 21.20 tiden och då for vi direkt och handlade nå mat, sedan for vi hem och gick en långpromenad med Alvin, gud så lycklig han var :) Vi gjorde inte nå mer igår utan vi gick och la oss framför en film. Idag har jag inte gjort allt för mycket.. Vaknade vid 10.30 tiden och då gick jag med Alvin och låg sedan och läste en bok  tills Jonas slutade lektionen. Då for vi till MAX och beställde lunch! Köpte även lite godis på vägen ;) Väl hemma så käka vi och la oss sedan i sängen för att vila (läs:sova) en stund. Kl 15.00 for Jonas iväg på gymmet med Tomas så jag fortsatte läsa :p
 
Har precis varit ut med Alvin, hade tänkt göra nå faser nu, duscha och bara mysa framför nån bra film. Jonas ha nämligen farit på  föreläsning och sedan skulle han äta nån buffé som de serverade där, så jag blir nog själv till kl 21.00/22.00, men det gör ingenting :)
Puss! ♥ /nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR