En gratis klippning och några slingor senare

Skolan idag var som vanligt, dryg.. Jag hade religion, svenska, matte och engelska, inte precis mina favorit ämnen ;p Efter skolan så for jag och klippte mig på "Hårstudion i Vuollerim" hos Magdalena :) Jag hade nämligen vunnit en gratis klippning och då bestämde jag mig för att färga min utväxt och stoppa i nå slingor då jag ändå var där :) Först var jag väldigt nervös över att det inte alls skulle se bra ut men de slutade med en nöjd kund!
 
Väl hemma så käka jag och har sedan suttit och pluggat en massa. Jag har gjort bort engelska läxan, religions uppgiften och halva psykologin så nu kan jag pusta ut lite för jag gjorde nämligen samhälls uppgiften i skolan idag på håltimmen :) Jag hade tänkt gå och lägga mig framför PLL nu och sedan sova, längtar nämligen till imorgon för då kommer min snygging hem! Han hade tydligen bara lektioner idag och imorgon sedan är han ledig resten av veckan, hur härligt är inte de?! ♥
Puss! ♥ /nf
 

Före och efter :)
 
1 kommentarer
Hanna
2013-03-18 21:34:56 » http://hannypandy.blogg.se/

Fint de blev! :)

Svar: Tack! :)
Nadja Fryc




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR