My life

Det händer inte så mycket nu för tiden. Jag äter, dricker, pissar, skiter, andas, sover, ser serier och jobbar för det mesta just nu! Umgås även med Jonas såklart, men annars gör jag inte så mycket vettiga saker. Är så trött då jag kommer hem från jobbet och när jag väl är ledig (har inte varit ledig de här två helgerna efter skolavslutningen, så har aldrig varit ledig då någon annan är de...) så har jag typ bara varit inne för att vädret har varit dåligt. Jag har ju inte precis bloggat om någonting vettigt på ett bra tag men de är ju pga att det inte händer så mycket nu när jag jobbar mest hela tiden ;p Men till helgen ska jag iaf äntligen vara ledig och då är det även kulturkraft! Så ska bli gode kul :)

Måste förresten tipsa om en otroligt bra serie! Det är helt klart en av de bästa serierna jag har sett i hela mitt liv! Den heter "New girl" och är en komediserie (även lite kärlek) och jag brukar alltid vara skeptiskt till komedi filmer/serier för jag tycker alltid att de är så dåliga och tröga så jag orkar inte ens se dem. Men denna serie får mig faktiskt att garva som ett as för att den är så rolig!! (fråga bara Jonas, när han ligger och sover brukar jag skratta så mycket så att han vaknar och blir arg på mig ;p) Den är även sådär jobbigt pinsam ibland så att man måste hålla för ögonen för att man skäms så mycket ;p Jag tycker ni kan ägna 20 minuter till att se iaf första avsnittet (helst några till så att ni kommer in i den) för ett avsnitt är faktiskt bara 20 minuter, tyvärr.. :(
Puss! ♥ /nf
 
 
 
 
 
 
1 kommentarer
Anonym
2013-08-19 19:41:02

Den serien är jättebra! :)




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR