Långledigt!

Igår fick jag långledigt och ni kan ju förstå hur skönt de är! Slutade 14.00 igår och kom hem 15.00. Jag for hem och såg en film och åt sedan skrev Petra och frågade om jag skulle med och basta på rimhallen, och de skulle jag. Hon kom och hämtade mig en timme senare och då for vi ner mot Storbacken, för vi skulle tydligen basta där ist på Johans bastuflotte (de var lite synd att de inte hade fått ut den i vattnet än med de var lika kul iaf). Vi var ungefär 9 st som bastade i typ 3 timmar, det var faktiskt väldigt mysigt! For sedan hem till Petra med henne och Johan å duschade. När jag och Petra hade duschat drog v ut på en ragg och for ganska snabbt hem så var väl hemma vid 01.10 tiden.

Idag har jag inte gjort så speciellt mycket. De kom en massa folk till Jonas och svammlade kl 13.30 och de var här ganska länge. Sedan for jag och Jonas raggen och vi var även förbi på pizzan och var social med nå folk så käka middag där. For sedan hem för att själv äta (grillat) och gott var de! Efter maten la jag mig och som i ca 2 timmar för jag fick sån jäkla huvudvärk.. Nu ligger jag då i Jonas säg och ska se "The hobbit an unexpected journey" för tredje gången, den är så jävla bra (!!!) och till det så blir det popcorn och pepsi max ;)
Puss! ♥ /nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR