Helg

Nu är det äntligen helg! Jag har varit as trött i veckan och jag tror det beror på att när jag går upp får Jonas ligga kvar och sova vilket gör mig ännu tröttare när jag ska gå upp och även för att jag inte vill att han ska sluta hålla om mig ♥ Min finaste kille! 
 
Min dag har iaf varit rätt så lugn. Hade bara tre lektioner idag (etik, vård och omsorg och religion) och de lektionerna var väldigt slappa ;p När jag kom hem så kollade jag på One tree hill tills Jonas skrev att han hade kommit hem från motorgården så då drog jag dit och bara låg i sängen. Det slutade med att jag somnade till 21.00.. Men det kanske inte är så konstigt eftersom jag legat vaken sedan 05.00 då Jonas kom hem full och började snarka ;) Det är inte alltid lätt de där men pojkvänner, speciellt dem som snarkar mycket! ;p Har inte gjort så mycket mer idag, men imorgon hade jag tänkt försöka mig på att göra en smörgåstårta, vi får väl se hur det går ;) Nu ska jag mysa ner mig mellan de finaste killarna som någonsin vandrat på denna jord! ♥
Puss! ♥ /nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR