Efter flera år...

...med nysningar ska jag äntligen till vårdcentralen och kolla upp vad fan det är för fel. Jag hoppas med hela mitt hjärta att dekommer fram till vad det är som gör att jag nyser hela tiden! Både jag och pappa har det och vi är 99% säker på att det iaf inte är någon allergi. Jag ska till vårdcentralen i Jokkmokk och även Tim har fått en tid där för att kolla varför han varit förkyld konstant i 6 månader. Jag längtar som en tok!
 
Något annat som jag också längtar till är den 30 januari! Då ska jag och mamma dra till Luleå först och så ska jag få en fransk nagelförlängning (akryl) i födelsedagspresent, fyller ju 18 år den 2 februari, och sedan drar vi vidare till djursjukhuset i Gammelstan för att göra en ögonlysning på Alvin och Råttan (tiken som han eventuellt ska paras med). Vi får hoppas att båda får UA så att vi kan para dem! Tänk er små Alvin junior valpar ♥
 
 
Jag ska göra mina naglar hos xtreme beauty i Luleå :)
 
 
 
 
Tänk er en sån här liten sötnos! ♥ To die for!
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR