Tagga!

Jag har två prov i veckan som måste göras innan jag kan ta lov! De ena är i medicin (HLR) som vi har imorgon å den andra i religion (kristendomen) som vi har på fredag, så får hoppas att det går hyffsat bra och att jag klarar de! :) Har ingen lust att göra om de precis.. 
 
Annars händer det inte mycket alls. Pappa och Monica + the dogs kommer hem imorgon, så inatt sover jag ensam hos pappa. Kan tycka de är obehagligt då vi har 5 ingångar (dörrar) till huset och det är inte precis ett litet hus så de känns som att det ska komma nån när jag minst anar de, för jag hör ju inte precis om någon kommer in genom t.ex garagedörren.. Aja jag överlever nog ;) Nä nu har jag slösat alldeles för mycket tid på att skriva här när jag borde plugga! 
Puss! ♥ /nf
 
 
 
 
 
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR