Söndag

Jag hörde att de var söndag idag, är det verkligen sant? Jag tyckte de nyss var fredag... Aja de är bara att hålla ut i två veckor för sedan har vi lov! Lovet kommer jag nog troligtvis vara hemma i 2 dagar sedan drar jag vidare till Luleå för att mysa med världens bästa kille :)
 
Min helg har iallafall varit väldigt lugn och skön! I fredag så bastade jag och älsklingen och sedan åt vi en massa gott framför en film :) Men jag somnade under filmen (kl 22.00 typ) för att jag var så sjukt trött! Jag hade nämligen gjort ett prov på morgonen i medicin och det var de svåraste provet jag gjort av alla prov jag gjort i hela mitt liv! Det tog över 2 h för mig att göra de.. Så tror att jag kommer få F, men jag får vara glad iaf, för jag fick ju trots allt A på svenska provet i tisdag ;D 

Igår (lördag) så gjorde jag, Jonas och Eva en asit god sallad till lunch, for sedan till Una som fyllde 18 år och gratta henne som och fika lite, sedan for jag till pappa där Johan, Sandra och barnen var så de vart en hel del bus och sedan vid 22.00 for jag och Jonas ut på byn och kollade vad alla fyllskallar gjorde ;p Vi kom hem förstvid 00.00 och då gick vi och la oss direkt :) Idag så vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, Jonas far ju med bussen kl 18.00 så efter de ska jag nog bara ligga i sängen och se serie ;p Nu ska vi iallafall ut på byn :)
Puss! ♥ /nf
1 kommentarer
udon'tknow
2013-02-21 13:10:20

tjeniiipzen.
Du är soöt.
bloggatiep




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR