Lucky me!

Haha asså så jävla pissig dag! Jag har pluggat eng från 18.00 till 21.20 och då var jag tvungen att hoppa in i duschen för att hela jag skakade, mina händer och mitt ansikte började bli vita, sedan direkt jag stängde av duschen så började jag frysa, så jag duschade tills allt varmvatten var slut sedan gick jag och satte mig framför TV för pappa sa att Vuollerim skulle visas med inte fan visa  dem de så jag satt och frös helt i onödan.. Och nu la jag mig under tänket och då vart de kokhett så de känns som att jag brinner, så jag har nog fått feber. FUN! Minns inte sist jag hade feber? Tror de var i typ 8:an..
 
Så nu ligger jag här ensam (!!!) och fryser, svettas, är yr, har ont i huvudet och halsen, jippikajej madafaka!..
Fuck off! /en bitterfitta
1 kommentarer
Elin
2013-02-05 22:50:38

Kan hålla dig sällskap om du vill:p




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR