Första dagen avklarad

Min dag började 06.45-15.00 och de är alltid de första dagarna som är värst! För då är man inte så van vid att springa runt och vara uppe hela tiden, så nu är mina smalben helt slut och mina fötter är svullna! Var inte heller så speciellt kul att komma hem och inse att man måste gå på affären för att man inte har något att äta till middag ;p Men hann iaf vila en stund innan jag och Lisa drog på affären och handlade en massa nödvändigt. 
 
Bortsett från mina onda fötter/smalben så har dagen varit rätt så okej :) Jag har fått bäddat hur många sängar som helst, hjälpt en tant att duscha, tagit kapillärprov m.m. Får hoppas att jag får uppleva ännu mer imorgon :) Ska iaf ligga i sängen hela dagen å se Gossip girl för jag orkar helt ärligt inte med något annat ;o
Puss! ♥ /nf 
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR