Back to work

Igår kom jag tillbaka till Gällivare för att jobba ons, tors och fre sedan far jag hem igen och har det skoj med mina friends! Hoppas på att även Sara tittar ut på lördag ;) Igår när jag for så lämnade jag Alvin hos Jonas för att Petra skulle hämta upp honom där efter jobbet. Hon ska nämligen vara hundvakt åt honom tills jag kommer tillbaka (fre ca 18.00) så vi får väl se hur de går! Vet ju iallafall att han är i trygga händer :) Och om hon känner att han är aldelles för jobbig eller ifall hon helt enkelt inte har lust att ha honom så får hon bara säga till så kan mamma eller Monica ha honom ;p

Jag började jobba 06.45-15.00 idag, men jobbade över en halvtimme . När jag kom hem landade jag i sänga och såg ett avsnitt av Gossip gril, men somnade ganska så snabbt.. Vaknade för ungefär 15 min sedan så har bara hunnit göra nudlar som jag ska käka nu ;) Var tänkt att jag skulle orka med en prommenad och plugga idag också men vädret suger hästballe (det snöar!) och är nog för slut för pluggning ;p Kanske gör en fas elr nå.. Måste iaf träna till svenska provet imr! Nä nu ska jag käka mina nudlar och kolla Gossip ;)
Puss! ♥ /nf
 
 
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR