2 veckor

Kommer måsta vara i Gällivare i 2 veckor innan jag får komma hem till bäst byn.. Var tänkt att jag skulle åka hem med pappa på måndag efter jobbet för jag skulle vara ledig tis och ons men de slutade med att jag var tvungen å jobba onsdag.. Aja får ledig någon annan dag då ;p 
 
Har iaf varit ledig idag så jag klev upp kl 11.00 och gick dirket och duschade. Gjorde sedan lunch (nudlar..) och efter det satte jag igång med att göra en fas. Måste ju försöka plugga till de där förbannade körkortet nån gång ;p gick ju sådär för mig.. Fick 44 av 70, alltså 26 fel... Inte kanske de bästa men de var ju trots allt min första fas :) Har även hunnit med en sväng på stan, då köpte jag nån ögonskugga och så åt jag och Lisa på nå kinamat ställe ;p Har inte hänt så mycket annat, har bara pluggat hela dagen, nu ska jag då lägga mig framför Gossip girl. Känner att jag förtjänar de ;)
Puss! ♥ /nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR