You're all I want, you're all I need, you're everything

Glädjen som uppstår då man har helg! :D Så otroligt skönt och det behövdes efter denna dag för jag har varit gode irriterad idag på skolan.. Jag har annars inte gjort så mycket idag än att vara på skolan ;p När jag väl kom hem så la jag mig i sängen och skulle se serie men det sluta med att jag gick in till huset och fixade mig ett fotbad med såpa. Jag har nämligen nageltrång och det gjorde så sjukt ont och far min sa att det kunde hjälpa :) Det gör forfarande ont, men inte lika mkt. Efter det så duscha jag och käka pizza ;) Ska snart sminka mig lite och sedan blir det väl att dra till Enoch skulle jag tro :)
 
I helgen vet jag inte riktigt vad jag ska göra, vet bara att imorgon ska jag gå broarna med mor :) Resten återstår att se ;)
Puss! ♥ /nf
 
 
 
De här får bli ett lite tråkigt inlägg för jag har inga bilder att dela med mig av pga att jag skriver från mammas dator ;p
 
 
 
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR