Someone have to work

Jag har kommit på att fotbad (med massage) är min grej! Det är ju otroligt skönt! Speciellt när den vibrerar och bubblar som bara den ;p Jag sitter just nu med ett fotbad faktiskt. Jag bestämde att jag lika gärna kunde mysa till det lite nu när jag faktiskt måste jobba.. Vissa måste ju tyvärr plugga :/ Har samhälls, psykologi, vård & omsorg och historia att jobba med idag. Men det är bara att se glad ut och göra det jag har blivit tillsagd. 
 
Något som inte heller är så otroligt roligt är att Jonas smittat mig så nu är jag snorig som ett svin och jag har även ont i halsen.. Men jag älskar honom ändå ;) Nä men nu vet ni ju vad jag ska pyssla med hela dagen, kanske drar en svång runt broarna efter middagen, men annars blir det plugg!
Puss! ♥ /nf
 

Igår skulle finaste storebror Robin fyllt hela 19 år. Grattis du vackra ängel ♥
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR