Rigth back at ya!

Ja ni, idag när jag skulle kliva av bussen ramlade jag framlänges och slog i trottoaren.. Snacka om pinsamt! (som tur är var det bara busschauffören som såg mig, men ändå!). Jag trodde att jag skulle dö av pinsamhet! Och när jag väl haltade hem så kom Peter, Sara och Camilla och körde mig den lilla biten som var kvar, men det uppskattades! För mitt knä sved som fan och jag som hade tänkt ut och gå broarna idag ;s Aja jag får skylla mig själv, som rubriken lyder (right back at ya!) ;p
 
När jag kom hem satt Camilla Högström och mor min å prata så det slutade med att jag följde Camilla till stallet och hämtade upp Amanda :) Vi var där i typ en timme innan vi for hem igen. Och då åt jag uta fan och sitter nu framför dator, även fast jag måste plugga.. Har nämligen matteprov imorgon :/ Så nu blir det väl att plugga till ikv.. Men som tur är har jag sovmorgon! ;D
Puss! ♥ /nf
 
 
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR