Just me

Sitter hemma ensam och läser en bok :) Ganska så mysigt men även ganska så trist ;p Jonas är med nå vänner så får väl ta död på tiden med att läsa tills han kommer och hämtar upp mig så att vi kan dra till honom och sova ;p Jag har även hunnit färga håret, gått en promenad runt kvarteret (med hundarna) och sedan gick jag hem till Sara och lånade boken jag håller på att läsa just nu :) Så lita nytta har jag väl gjort!
 
 
 
Gjorde flätor efter att jag duschat så det blir lockigt till imorgon :) Tycker tyvärr inte om när jag har de för jag ser fan ut som 10 år ;s Har förresten på mig min finfina skjorta på bilderna, I just love it! :)
 
1 kommentarer
Hanna
2012-09-29 11:22:41 » http://hannypandy.blogg.se/

Du ser ut som en skolflicka :P Men du var fin i flätor :)

Svar: Haha tack :)
Nadja Fryc




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR