Dear sun, I love you!

Idag vart det finväder! Gud så glad jag vart när jag vaknade och såg att min bästis (solen) hade kikat förbi! ;) Dock var jag liite små bakis med som tur är gick det över på 1 timme. Som jag skrev igår så gick jag, mamma, Elin,
Alvin och Ceasar borarna runt :) Det var otroligt skönt när det var så fint väder! Vi gick direkt till macken efter vi gått broarna och då köpte jag en ramlösa och mamma tog lite kaffe så satte vi oss i solen och bara njöt :)
 
Väl hemma så gjorde jag i ordning ett till fotbad för att min stortå kommer annars bli min död.. Det gör så svinit ont och efter att jag gått så långt dunkade de bara i tån ;s Jag hoppas att detta verkligen hjälper för annars amputerar jag bort! ;p Efter fotbaded ska jag dra till far min en sväng och jag ska nog troligtvis äta där också :) Vad jag ska göra ikv återstår att de ;)
Puss! ♥ /nf
 
 

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR