Tre skoldagar

Det är bara 3 skoldagar tills det är lov! Jag längtar mer än någonsin! Det märks verkligen att 2:an är tuffare för oss i VO.. Speciellt om man har valt till de ämnena man måste ha för att kunna komma in på högskola sen och bli sjuksköterska ;p Men jag har då klarat alla prov hittills vilket känns gooode skönt! Få bara hoppas att turen håller i sig hela året ut ;) I veckan har vi sovmorgon alla dagar förutom fredag, snacka om härligt?! Ingrid våran svenska/historia lärare är nämligen borta :) 
 
Idag så har vi då bara haft matte och psykologi, skön dag med andra ord :) Fick även veta idag att jag klarade psykologi provet! Fick D på de (G+) :) Och på tal om lov och så vidare, de är ju halloween till helgen har jag hört vilket känns ganska så nice, bara de stannar nå folk i Vuollerim ;p Nä nu ska jag plugga Etik och människans livsvillkor, har nämligen prov i de på fredag.. 
 
Puss! ♥ /nf
 
 

Här får ni en lite halvrutten bild på mig just nu ;p Har ju tagit ut piercingen nu, för gott! Tyvärr så kommer jag få ett fult ärr/hål där nu, nice..
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR