Just monday

Så sjukt underbart att sova till kl 10.40 på en måndag! Finns de något bättre än de? ;) Nä men det har varit skönt att få sova ut, även fast Messi ha skällt konstant sedan kl 08.00 typ.. Det var nära att jag tog silvertejpen och tejpa igen käfte på honom! Men varken Monica eller pappa skulle tycka det var en bra idé ;p 
 
När jag vaknade gick jag och Monica med hundarna en sväng. Det har verkligen börjat bli kallt nu, fyfan! ;s Önskade att jag låg på en sandstrand i typ thailand, turkiet, spanien, hawaii eller något annan stanns där solen alltid ler! När vi kom hem tänkte jag göra lite frukost/lunch men då hade vi inte bacon, var så sugen på äggröra och bacon, så ska snart fara på affären och handla lite :) Senare idag ska jag dra till Luleå och sova hos Jonas till imorgon tror jag, för då far pappa hem så att jag slipper åka buss. Dessutom är ju Monica här så vill ju hinna träffa henne och hundarna också :) Nä nu ska jag kamma mitt fågelbo till hår och byta kläder, för jag kan ju inte fara på affären i one piece, eller? ;)

Puss! ♥ /nf
 


Här är ett stort bevis på att jag har BLÅ ögon! Många säger att jag inte har de ;p
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR