Finally!

Nu är det äntligen lov! Som jag har längtat! :) Ska bara mysa hela lovet ut och verkligen njuta av att kunna sova till 11.00! ;) Vi får se om de blir att vara i luleå till veckan eller hur de blir, älsklingen har ju tyvärr inte lov.. Men det löser sig! :)
 
Idag så hade vi prov i Etik och människans livsvillkor. Jag tror att det gick ganska så bra, hoppas då de! ;p Och en annan sak som är så bra med denna dag är att vi bara hade provet och sedan samhälls, sen slutade vi! De var dock  lite jobbigt att vänta på bussen i 1,5 timme men hellre sitter jag och slappar än att jobbar ;) När jag kom hem till mamma så fick jag gå med hundarna medan hon städade upp ute på altenen. De är nån idiot som har kastat en sten på vår glasdörr så de var glas över allt.. Det finns då fan människor till allt! Less blir man.. Sedan så drog jag hem till pappa, där jag råkade somna till 19.00, hahaha jag var så jävulska trött ;p Har bara hunnit ätit en pizza efter de och sett smallville :) Funderar på att ringa min andra halva och fråga vart han håller hus ;p 
 
Hoppas ni får en awesome helg, för de ska jag ha! 
Puss! ♥ /nf
 
 
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR