At school!

Sitter och väntar på att psykologin ska börja, trist! Vi brukar typ aldrig göra något vettigt på de lektionerna.. Sedan efter psykologin ska jag övningsköra med Ninas trafikskola, snack om att jag är nervös för jag har ju inte precis övningskört så värst mycket ;s Men jag får hoppas att det går bra iaf! Jag är ändå ganska glad även fast vi bara har tråkiga lektioner idag, för att imorgon är jag ledig! Hur härligt låter inte de?! ;D Men måste ändå plugga men får ju sovmorgon :) Nä.vet ni vad, nu ska jag spela lite Ruzzle mot Sara! :)
Puss!

2 kommentarer
elin
2012-10-02 14:51:07

spela ruzzle mot mig å =)

Svar: vad heter du elin? :)
Nadja Fryc


Hanna
2012-10-02 16:22:00 » http://hannypandy.blogg.se/

Lycka till på körlektionen! :)

Svar: Det gick finfint! :D
Nadja Fryc




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR