Kärnkraftsolyckor

Jag hade som tur var bara ett prov i veckan men det betyder inte att jag kan slöa för de ;p Har nämligen ett muntligt "prov" nästa vecka och hade helst velat göra bort den så fort som möjligt så att jag har hela nästa vecka fri från plugg!
 
Så jag sitter och skriver om de 3 allvarligaste kärnkraftsolyckor som har förekommit i världen (USA, Ukraina och Japan). Jag fick iden från Chernobyl diaries för filmen utspelar sig i Tjernobyl i Ukraina. Så efter att jag sett den började jag kolla runt lite på internet om de (som jag skrev i ett tidigare inlägg) så det slutade med att jag valde att göra en muntlig presentation om det helt enkelt :) Efter att jag har pluggat det ett tag ska jag nog göra lite matte och sedan duscha. 
 
Jag vill också dela med mig av min systers briljanta idé :)
 
Hon har aldrig varit den smarta i familjen. När hon var lite så bet hon sig själv i handen när hon åt macka, hon spelade fotboll i gummistövlar för att det regna och när hon kom hem sa hon att hon aldrig ville spela fotboll igen för att det var så jobbigt och hon har också skrivit sitt eget namn på väggen och när mamma å pappa såg detta så skylde hon ifrån sig och sa att det var rasmus som var så liten att han inte ens kunde skriva ;p Hon har sina brister, men jag älskar henne ändå :)♥
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR