Tack syster!

Jag är så jävla gad över att Sandra fick barn när hon var 15 år. För annars hade jag inte haft värdens bästa syskonbarn! Dom är så otroligt gulliga! Satt för ett tag sen bredvid Isadora och nynnade på en låt medan jag strök henne på huvudet, och det kändes som att mitt liv stannade upp för en stund. Det var bara jag och Isadora som kollade varandra i ögonen och log! Det är bland det bästa känslan jag har haft på vääääldigt länge! ♥

Jag älskar er Tindra, Isadora och Billy! Ni är bland det bästa som har hänt mig! ♥
1 kommentarer
Elin
2012-05-12 01:17:36 » http://vuollerim.blogg.se/

Nåå dom är ju bara för söta! :)



Svar på kommentaren- Ja asså är as kär i den men den hade haft någon skada i ögat efter den hade fått nå skräp eller nå men vi ser ju :D




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR