Sommaren är här!

Igår och idag har jag verkligen känt av sommaren! Det är 20 grader i skuggan/när solen är i moln, vilket är underbart! Har legat ute både igår och idag å njutit! Sommaren är verkligen världens bästa årstid, helt klart!

Jag har sovit i Jokkmokk inatt. Det var inte riktigt planerat att jag skulle göra det utan planen var att dra på en ragg till Jmk och släppa av några människor och sedan dra hem igen. Men som sagt gick det inte som planerat.. Jag var så gudens förbannad på en person så det kändes som att jag skulle kunna ta en yxa och hugga av honom huvudet! Så idag vet jag inte om jag ids dra till Stefan ikv och festa, är fortfarandra lite sur.. Nåja ska nog dra på mig någon tröja (sitter i shorts och bikini topp) och sedan fara på konsum och köpa en dricka. Är gode törstig och vi har bara vatten hemma :( Efteråt ska jag bara ligga och schteeka!
Puss! ♥ /nf




Bilderna blev typ svarta för att det var så ljust ute :)


Summer ♥
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR