Som jag har längtat

Nu är det äntliiiigen helg och jag ska bara njuta av de! (förutom imorgon, sön, mån och tis för då ska jag plugga) Men annars ska jag ta en fet jävla break från allt pluggande! Det förtjänar jag, för jag klarade faktiskt provet vi hade igår ;)

Just nu väntar jag på att pappa ska komma och hämta upp mig och min andra halva (Alvin) och så ska vi dra till pappa och mysa på med dom andra hundarna! Sedan blir det nog att umgås med Jonas när han kommer hem från stan eftersom han drar ju till Alanya med sina galningar till vänner på söndag så vill hinna umgås med honom så mycket som möjligt innan han lämnar mig (i 2 veckor!!!). Jag tror dessutom att vi ska ha en kväll för oss själva (alltså mysa på i soffan eller sängen med massa gott!) för de var alldeles för längesen sist! ♥ Nä nu måste jag dra ihop alla mina grejer som ska med till pappa!
Tjaaao! /nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR