Lördag den 19.

Det är idag Jonas drar till Luleå för att imorgon dra vidare till Alanya.. Jag är inte LITE avis på han och han vänner :( Dessutom kommer jag inte få träffa honom på 2 veckor vilket känns förjävla hemskt! Men men, han får ju iaf fara iväg och ha kul vilket han förtjänar! :)

Jag har inte gjort så värst mkt idag. Har hunnit med att spela lite Diablo 3 (som för övrligt är skit kul!) eftersom Jonas tycker att jag kan få spela medan han är i Alanya! :) Sedan har jag legat i sängen och myst, kramats och busat med Jonas tills han skulle till sin mormor och morfar (hans morfar fyller typ 80 år :D) så då drog jag hem till far! :) Här har jag då bara hunnit plugga och suttit lite vid datorn ;p Ska plugga vidare snart och äta lite sedan ska jag väl säga hejdå till Jonas och deppa :( Nä men ska väl se nå film och mysa med tha family!
Puss! ♥ /nf











Några bilder på mig och Sara från igår :)

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR