I'm going crazy

Efter skolan idag så for jag hem en snabbis sedan drog jag på pizzan med Sara Och Camilla :) Dom åt medan jag satt och var social! :) Hade tyvärr inte pengar till att köpa nå mat så fick hoppa över de ;p Efter det så drog jag hem för att själv äta (vart nå mikro mat eftersom mor hade ätit i stan) och sedan så drog vi till systeryster en snabbis :) Satt där med henne, Helena och mamma samt barnen. Vi pratade och bara myste på! :) Ska ju vara barnvakt åt dom imorgon mellan 23.00 - 00.30 för syrran ska stå i garderoben på folkan :)

Drog hem efter ett tag och då gick jag med hundarna och sedan var det bara att börja plugga, igen.. Börjar bli ganska så van vid att måsta plugga varje dag men det är fortfarande jobbigt. Har dessutom haft lite små ont i huvudet hela veckan, måste ju bero på att min hjärna håller på att brinna upp av alla anträngningar, min stakars lilla hjärna :( Har iaf gjort klart den där jävla idrotts läxan Lars gav oss och den var gode jobbig! Men nu är det klart och nu så pluggar jag Specialpedagogik (som för övrigt är ganska så svårt..) eftersom vi har prov på tisdag.

Vet ni vad jag vill just nu, mest av allt i hela världen?? ........ ATT DET SKA BLI SOMMARLOV!
Nä nu måste jag plugga skit specialpedagogik..
Puss! ♥ /nf

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR