I hate school right now

Just nu är det en massa skit pågång i skolan.. Har en massa nationella hela veckorna och sedan en massa andra prov på det vilket gör det lite körigt för mig :/ Imorgon har jag nationella i eng och sedan på tisdag har jag 2 prov och sedan på onsdag eller torsdag har jag nationella igen, and so on.
Så har inte alls någon tid över till bloggandet direkt men försöker iaf! Min dag har då varit väldigt onödigt typ. Första lektionen var eng (vilket var den enda vettiga lektionen) och då pratade bara Eva om det nationella provet vi har imorgon och vad vi bör tänka på. Sedan hade vi håltimme till kl 12.05 då vi hade NK vilket var en väääldigt onödig lektion eftersom vi bara lyssnade på andra och sedan slutade vi.. Alltså en rätt så slö dag! Men imorgon blir det inte att slöa precis, utan plugga det proven nästa vecka :/ Tur det är helg snart! :) Ska gå med hundarna nu och sedan hade jag tänkt lägga mig ner i min renbäddade och nystädade (dummsugit och skurat) rum och bara mysa tills kl blir nog mkt så jag kan sova! :)
Puss! ♥ /nf
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR