2 helvetesveckor kvar!

Det är bara 2 skolveckor kvar sedan är det sommarlov! Dra mig baklänges vad det ska blir skönt! Har längtat som en tok och snart så är den här! ;D Och jag måste fan hitta på mycket till sommaren, inte bara sitta i Vuollerim! ;p

Jag missade iallafall bussen till skolan idag.. Ni kan ju tänka er hur jävla förbannad jag var! Och jag hade skitsvårt att somna om bara för att jag var så sur. Jag börjar alltid må psykiskt dåligt då jag missar en dag i skolan eftersom jag inte vill hamna efter, men idag hade vi bara en lektion i Jmk och den kanske inte är så farligt tänker ni, men jag skulle faktiskt ha ett läxförhör idag på 60 engelska ord men de måsta jag ha imorgon ist, tsm med redovisningen!! Hur jobbigt blir det inte med två svåra/jobbiga grejer på en och samma lektion! Åååh vad less jag är på mig själv för att jag var så jäkla trött.. Aja nu får jag iaf försöka fixa detta! Hade iaf min andra lektion i Vlm med Mats. Vi var och kollade på en massa fåglar osv och det var faktiskt ganska så kul :) Iaf när vi fick kolla på svanarna ;p 

Slutade där vid 13.20 eller nå och då drog jag hem och spelade Diablo 3 till kl 15.00 då Tim kom hem. Har fan inte spelat de sen i lördags så var gode sugen nu ;p Så hann med att spela ett litet tag :) Har sedan bara suttit och pluggat.. Fun? Nä inte precis. Ska fortsätta nöta in allt jag ska säga på redovisningen och sedan ska dom där förbaskade orden också nötas lite mer på.
Puss! ♥ /nf



PS: orkar inte ladda upp bilder från idag så jag snodde en bild av Verut!




0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR