Lördag är en bra dag

Kl 10.00 började min dag. Jag vaknade då och gick upp å åt brunch med Jonas föräldrar, själv så skippade han de ;p Efter det låg vi och myste i sängen tills Grillen kom förbi och då bestämde vi att vi skulle dra till Jokkmokk fram och tillbaka. Så vi for dit och Micke följde också med :) Efter att dom hade shoppat en massa på systemet drog vi en ragg i Jmk och träffade då på någon dom kände som vi drog in på kaffe hos :p Vi satt där i ungefär en timme sedan for vi hem. När jag kom hem så duschade jag och rakade benen sedan har jag faktiskt inte hunnit med så mkt mer ;p Ska snart ställa mig och laga mat vilket känns gode jobbigt just nu.. Men ska iaf klä på mig nu och sedan slänga iväg ett sms till älsklingen! :)
Puss! ♥ /nf



Just nu sitter jag halvnaken i soffan och är gode slö ;p
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR