Galet

Fyfan vilken dag!
Den började med idrott där vi hade beeptest, nån boll-lek och sedan "alla bränner alla" vilket var sjukt jobbigt! Jag var slut i hela kroppen efter det.. Efter idrotten har vi alltid matte och jag hade väldigt svårt att koncentrera mig tyvärr. Svenka hade vi efter lunch och då hade vi nationella prov i svenska! Var gooooode nervös (vi skulle redovisa) men det gick rätt bra ändå :) Sista lektionen (eng) hade jag också väldigt svårt att koncentrera mig.. Så jag har inte fått så mkt gjort idag :/ Men får väl ta igen de i helgen elr nå ;p
När jag kom hem där vid 4 tiden så drog jag, Annika, Camilla, Sara och Veronica till pizzan och åt. Var inte så jätte hungrig men jag åt då nästan allt :)
Väl hemma bestämmde jag och Annika att vi skulle skita i å jogga idag eftersom det snöade (?!) ute så vi satt bara och chillade tills Enoch ringde och frågade om vi ville med till backen, vilket vi ville :) Hann typ sitta där i 10 min sedan for vi hem till mig eftersom vi fick för oss att dra ut och jogga igen för det hade slutat snöa. Men just när vi skulle ut började de snöa.. Men eftersom vi var påklädda osv så drog vi ut iaf :)
Det gick inte så bra idag tyvärr.. Mina ben var så slut efter idrotten så dom ville inte riktigt hänga med men vi joggade lite grann iaf :) Nu är det tänkt att jag ska sola men vet inte om jag orkar.. Får se hur de blir.
Puss! ♥ /nf



-

Camilla, Jag, Veronica och Annika (Sara tog kortet när vi var påväg till pizzan:)

0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR