Depp

Idag var det den andra skoldagen på 5 veckor. Det är gode jobbigt nu när man inte varit i skolan på länge men snart blir man väl van igen. Min dag har väl varit rätt så bra, har bara varit lite små seg men det löste sig :)
När jag kom hem satte jag mig framför datorn en stund och sedan värmde jag en billys till middag (mamma jobbar kväll). Har inte hunnit med så mkt mer, typ gått med hundarna och läst en bok, annars har jag bara suttit och tittat på somriga bilder på www.weheartit.com och drömt mig bort.. Jag vill ha sommer så ruskigt myckat att det gör ont i mig och det känns seriöst som att jag ska grina! Jag vill kunna sola, kunna bada, kunna plocka jordgubbar, kunna ta finfina kort, kunna gå barfota och såååå mycket mer! JAG VILL HA SOMMAR NUUU!
Nä nu ska jag gå iväg och deppa någon annan stanns..
Puss! ♥ /nf







Älskade älskade sommar, du är saknad.. ♥
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR