10-1

10 saker jag tycker om:
Min pojkvän
Alvin
Familjen
Sommaren
Vännerna
Musik
Fotografera
Bada
Kolla film/serie
Prata


9 saker jag tycker mindre om: 
Falska människor
Kaffe
Mitt hår
Vintern
Min kropp
Otrogna äckliga människor
Att Jonas bor i Luleå
Träningsvärk


8 bloggar jag läser:
motherhood.blogg.se
annikasofia.bloggplatsen.se
ssarawwiklund.blogg.se
llisarassa.blogg.se
aampan.blogg.se
peeetraasaandling.blogg.se
paow.se
finest.se/falsksanning


7 saker jag vill göra i framtiden:
Resa utomlands
Skaffa barn
Flytta till Luleå
Bo utomlands
Bli sjuksköterska
Förlova/gifta mig med Jonas
Göra en egen låt


6 råsnygga män/killar:
Ian somerhalder
Jensen ackles
Orlando bloom
Chace crawford
Penn badgley
Johnny depp


5 saker jag är rädd för:
Spindlar
Maskar
Fiskar
Att mista någon som står mig nära
Att misslyckas


4 ord som beskriver mej:
Pratglad
Lycklig
Onyttig
Glad


3 saker jag ser fram emot:
Att träffa Jonas
Sommarlov!
Att mitt rum hos pappa ska bli klart


2 böcker jag tycker om:
Genom dina ögon
Pojken som kallades det


1 bra låt:
Without you - David Guetta ft. Usher


0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR