Love it!

Min dag är i stort sett slut. Är klart med allt inom vård och omsorgs ämnerna! ;) Så nu sitter jag bara och slappar en massa framför datorn och lyssnar musik. Kollar även lite på Sara och Camilla som fortfarandra har arbeten kvar, hehe ;)
-
Imorgon och på onsdag är vi lediga och på torsdag ska vi har nån "mentor" dag, så Erika ska bjuda på paj och så ska vi bara göra massa praktiska saker och svammla på :) Och på fredag blir det först att vara i Vuollerim och se när lillebror och Amanda H går ut 9:an sedan vidare till Jokkmokk och kolla när 3:orna tar studenten, men far dit endast för Vickan, Dana, Lisa, Grillen, Tomas, Linus, Tobias och Kalle går ut :) Så blir att köpa en massa rosor! På måndag nästa vecka börjar jag dessutom jobba på bjärka! Ska bli så kul och träffa alla igen! ;D Hoppas bara det inte är allt för bra väder då när jag ska vara å jobba hela dagarna ;p
-
Och på tal om ingenting, har bestämt mig för att varje fredag lägga ut en bild från
http://mypersonalanthem.tumblr.com! Börjar såklart med 1:a bilden :) Nä nu ska jag göra nå roligare än att blogga!
Puss! ♥ /nf





Här får ni 2 bilder på jordens snyggaste man, någonsin!
0 kommentarer


DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR