Jag vet

Jag vet att jag suger på att blogga men har helt enkelt inget att skriva! Det enda speciella som hänt idag är väl att jag vaknade upp i Njakkaure. Jag, Jonas, Grillen och  Alvin drog dit igår. Dem skulle göra en brygga och jag for väl mest dit för att mysa :) Jag låg och läste bok och fikade hos Jonas mormor och morfar medan dem arbetade. Sedan närmare kvällen kom Petra och Patrik förbi. Vi bestämde oss sedan för att basta så de var vad vi gjorde nästan hela kvällen/natten :) När vi bastat klart duschade vi av oss och drog in till stugan och surrade en stund tills vi kände oss nöjda och gick å la oss :) 
 
Idag har jag då inte gjort ett skit värken i Njakkaure eller hemma.. Jonas, Patrik och Grillen sågade träd typ hela dagen (Petra hade dragit iväg och jobbat kl 06.00) så jag låg och titta serie hela dagen typ ;) Gick en sväng med Alvin och Kajsa (Jonas mormor). Vi kom hem typ 17.15 kanske och då har vi bara legat och myst, varit på macken, drog hem en snabbis till mig och sett serie ;) Min dag har alltså varit vääldigt slö.
 
Men det finns ju inte så mkt att göra då det är PISS väder HELA tiden.. Jag är så jäkla less på detta väder så vill bara spy. Nä nu ska jag leta reda på min man och sedan krypa ner framför en film/serie igen ;) 
Puss! ♥ /nf
1 kommentarer
u can see me sometimes if u want
2012-06-29 20:25:14

HUNDERBART




DITT NAMN

E-POST (publiceras ej)

DIN BLOGG

KOMMENTAR